office@symmetryplus.com.ua

Україна понад усе!

+38 (050) 499 8 499

Symmetry Plus

Оптова торгівля

Для підприємств оптової торгівлі важливу роль відіграє звітність матеріально-відповідальних осіб в установлені строки та ведення аналітичного обліку товарно-матеріальних цінностей. Тому підтримка досвідчених бухгалтерів та юристів є необхідною для оптовиків.

Symmetry Plus

МИ ЗНАЄМО ЩО ВАМ ПОТРІБНО

01

Надійна підтримка

Ми забезпечуємо безперервність обслуговування наших клієнтів незважаючи на будь-які обставини, що виникли в Україні чи у світі.

02

100% гарантії

Ми несемо відповідальність за свою роботу, тож відшкодовуємо штрафи та виправляємо помилки, що сталися з нашої вини.

03

Інформаційна безпека

Ви отримаєте об'єктивну оцінку поточного стану бізнесу, можливість прогнозувати його рентабельність та ризики.

04

Зручний сервіс

Вам буде допомагати не один менеджер, а ціла команда спеціалістів, що зможуть швидко вирішити будь-яке Ваше питання.

05

Більше свободи

Вам не обов’язково самостійно занурюватися у кожне питання. Звільніть час для розвитку власного бізнесу.

06

Значна економія

Оплата лише за виконану роботу. Оптимізація податкового навантаження.

Symmetry Plus

Про компанію

Symmetry Plus – аутсорсингова компанія, яка об'єднала професіоналів у сфері бухгалтерського та податкового обліку, юридичних та митно-брокерських послуг. Компанія була створена в 2014 році та одна з перших почала працювати у форматі аутсорсингу.

На сьогоднішній день Symmetry Plus входить до ТОП-5 кращих аутсорсингових компаній України згідно таких рейтингів якості як «Лідер галузі 2019-2021», «Вибір країни 2020-2021» та «Підприємство року 2021».

Що ми робимо?

Ми допомагаємо бізнесу наших Клієнтів рости та розвиватись, знаходимо вільні ресурси, оптимізуємо податкове навантаження, підвищуємо прибутковість.

Читати далі

8

років

65

співробітників

по всій Україні

260

клієнтів

на сервісному обслуговуванні

2900

проектів

реалізовано

Symmetry Plus

Наші послуги

Наші клієнти щодня створюють щось нове і роблять світ кращим,а ми бережемо їх час, взявши на себе усі другорядні питання

Повний бухгалтерський та юридичний супровід. Оптимізація податків. Реєстрація та ліквідація ФОП. Управління персоналом. Складський облік.

Робота з контрагентами: підготовка договорів та актів, проведення звірок. Пошук нових постачальників та підрядників.

Організація зовнішньо-економічної діяльності. Оформлення експортно-імпортних операцій. Консультування.

Повернення та обмін товарів: супровід та документальне оформлення, звірка з контрагентами, коригування податкових накладних.

Супровід проведення тендерів та публічних закупівель. Підготовка тендерної документації. Оскарження або захист прийнятого рішення.

Консультування з питань податків, торгівлі, кредитування, корпоративних відносин, торгових марок тощо.

ЦІКАВА ВАРТІСТЬ ПОСЛУГ?

Заповніть заявку і наш менеджер зв'яжеться з Вами, щоб розрахувати вартість та розповісти більше про те як ми працюємо

Symmetry Plus

Новини та події

2022-06-22

Призупинення дії трудового договору в умовах воєнного стану

Війна диктує нові правила. В трудові відносини було внесено нове для України поняття – призупинення дії трудового договору.

2022-05-25

Відновлення реєстрації ПН

27 травня вступає в дію Закон №2260. Ним передбачено багато змін для платників ПДВ щодо реєстрації ПН та РК за минулі місяці війни та у майбутніх звітних…

2022-05-11

Трудові відносини під час війни

24 березня 2022 р. набрав чинності Закон України № 2136 «Про організацію трудових відносин в умовах військового стану». Він встановлює нові правила організації…

ВСІ НОВИНИ

Symmetry Plus

Наші контакти

Ми раді обговорити Ваші проекти та запропонувати ефективні рішення. Зв'яжіться з нами за номером телефону, поштою або у месенджерах.