office@symmetryplus.com.ua

Україна понад усе!

+38 (050) 499 8 499

Symmetry Plus

Аутсорсинг бухгалтерії

Шукаєте кому передати бухгалтерські питання? Симетрія Плюс пропонує індивідуальні рішення, які допоможуть вашому бізнесу досягти успіху!

Symmetry Plus

МИ ЗНАЄМО ЩО ВАМ ПОТРІБНО

01

Менше витрат

Знижуємо Ваші витрати на утримання цілого штату бухгалтерів. Оптимізуємо податкове навантаження

02

Менше проблем

Прогнозуємо можливі ризики та заздалегідь надаємо поради щодо їх уникнення.

03

Надійність

Гарантуємо відшкодування штрафів, що сталися з нашої вини.

04

Досвідченість

Ми завжди контролюємо граничні терміни бухгалтерських операцій та завчасно погоджуємо з клієнтом суми податків.

05

Зручність

Усі завдання трекаються у спеціальній програмі. В кінці місяця Ви отримаєте детальний звіт з погодинною деталізацією.

06

Оперативність

Нові завдання беруться в роботу протягом 15 хвилин. Ми надаємо послуги незважаючи на будь-які обставини.

Symmetry Plus

Про компанію

Symmetry Plus – аутсорсингова компанія, яка об'єднала професіоналів у сфері бухгалтерського та податкового обліку, юридичних та митно-брокерських послуг. Компанія була створена в 2014 році та одна з перших почала працювати у форматі аутсорсингу.

На сьогоднішній день Symmetry Plus входить до ТОП-5 кращих аутсорсингових компаній України згідно таких рейтингів якості як «Лідер галузі 2019-2021», «Вибір країни 2020-2021» та «Підприємство року 2021».

Що ми робимо?

Ми допомагаємо бізнесу наших Клієнтів рости та розвиватись, знаходимо вільні ресурси, оптимізуємо податкове навантаження, підвищуємо прибутковість.

Читати далі

8

років

65

співробітників

по всій Україні

260

клієнтів

на сервісному обслуговуванні

2900

проектів

реалізовано

Symmetry Plus

Аутсорсинг бухгалтерії

Будь-який бізнес потребує регулярної підтримки досвідчених бухгалтерів, кадровиків та юристів. Аутсорсинг – це зручне рішення для Вашого бізнесу.

Ведення
Клієнт-банку


Операції по банківським рахункам (клієнт-банк). Платіжне доручення в національній валюті та іноземній валюті (SWIFT). Купівля-продаж іноземної валюти.

Кадровий облік
та заробітна плата


Формування кадрових документів: накази, особові справи, графіки відпусток, відомості тощо. Нарахування заробітної плати, авансу, відпускних, матеріальної допомоги та інше.

Облік ПДВ та
інших податків


Розрахунок податків. Оптимізація оподаткування. Формування ПДВ реєстрів та податкових накладних. Розблокування податкових накладних. Відшкодування ПДВ.

Операції
з купівлі-продажу


Створення рахунків, актів, довіреностей. Реалізація/надходження товарів та послуг. Повернення від покупця. Повернення постачальнику. Звірки із контрагентами. Авансові звіти.

Склад та
необоротні активи


Облік товарно-матеріальних цінностей. Оприбуткування надлишків товарів та списання нестач. Облік основних засобів та необоротних активів. Нарахування амортизації. Проведення інвентаризації.

Підготовка
та подання звітності


Обов’язкова бухгалтерська звітність до Державної Податкової служби, Фонду Соціального страхування, Фонду Соціального захисту інвалідів України. Управлінська звітність.

Облік на виробництві

Виробництво є найбільш важкою для обліку сферою бізнесу. Специфіка діяльності кожного підприємства впливає на методику ведення бухгалтерського та податкового обліку.

  • Аналіз виробничих витрат
  • Розрахунок собівартості готової продукції
  • Нарахування амортизації обладнання та техніки
  • Облік автотранспорту
  • Складський облік, облік виробництва, облік операцій з давальницької сировини
  • Розрахунки з підзвітними особами (відрядження, інші закупівлі)
  • Детальніше Замовити
#

Облік фермерських господарств

У своїй діяльності агропідприємства стикаються з низкою операційних ризиків та специфічними проблемами ведення бізнесу, у тому числі й податковими питаннями.

  • Облік біологічних активів
  • Облік автотранспорту та сільгосптехніки (шляхові листи, облік ПММ)
  • Облік переробки та допоміжних виробництв
  • Аналіз витрат, розрахунок собівартості готової продукції
  • Облік взаєморозрахунків з оренди землі (облік пайовиків)
  • Розрахунки з підзвітними особами (відрядження, інші закупівлі)
  • Розблокування податкових накладних та позбавлення статусу ризиковості
  • Детальніше Замовити
#

Облік у оптовій торгівлі

Особливістю бухгалтерського обліку в оптовій торгівлі є звітність матеріально-відповідальних осіб в установлені строки та ведення аналітичного обліку товарно-матеріальних цінностей.

  • Робота з постачальниками та замовниками: підготовка договорів, проведення звірок
  • Складський облік товарів та тари (введення, списання, переміщення)
  • Облік повернень від покупців (проведення накладних на повернення, формування коригування до ПН)
  • Розрахунки з підзвітними особами (відрядження, інші закупівлі)
  • Облік транспортних витрат, розрахунки по закупівлі та витратам ПММ
  • Детальніше Замовити
#

Облік для ІТ-компаній

Специфіка ІТ-бізнесу передбачає особливу увагу до питань структурування, інтелектуальної власності та договірного права. З виходом IT-компаній на зарубіжні ринки ситуація ускладнюється.

  • Облік валютних операцій
  • Реєстрація, супровід та ліквідація ФОП
  • Розрахунки з підзвітними особами (відрядження, інші закупівлі)
  • Введення в експлуатацію активів, списання ТМЦ, нарахування амортизації
  • Аналіз витрат, розрахунок собівартості
  • Інформаційно-консультативна підтримка
  • Детальніше Замовити
#

Облік для будівельних компаній

Будівництво вважається найбільш матеріаломісткою сферою діяльності. Для будівельної сфери характерні не тільки постійний рух товарно-матеріальних цінностей, а й великий обсяг документації.

  • Нарахування амортизації обладнання та техніки
  • Складський облік та списання будівельних матеріалів
  • Підготовка договорів з постачальниками та замовниками
  • Розрахунки з підзвітними особами (відрядження, інші закупівлі)
  • Підготовка підтверджуючих документів до актів приймання виконаних будівельних робіт
  • Взаємодія з державними органами з питань звірок, отримання довідок, надання відповідей на запити та ін.
  • Детальніше Замовити
#

Облік в транспортних компаніях

Специфіка діяльності таких компаній залежить від послуг, що надаються, способу перевезення та моделі організації бізнесу. Тому підтримка досвідчених бухгалтерів та юристів є необхідною.

  • Облік власного та орендованого автотранспорту
  • Нарахування амортизації автомобільного транспорту та обладнання
  • Облік транспортних витрат, розрахунки по закупівлі та витратам ПММ, контроль витрат по кожному транспортному засобу
  • Розрахунки з підзвітними особами (відрядження, інші закупівлі)
  • Складський облік
  • Складання товарно-транспортних накладних (ТТН), підготовка шляхових листів, ведення транспортних карт
  • Реєстрація, супровід та ліквідація ФОП
  • Детальніше Замовити
#

ЦІКАВА ВАРТІСТЬ ПОСЛУГ?

Заповніть заявку і наш менеджер зв'яжеться з Вами, щоб розрахувати вартість та розповісти більше про те як ми працюємо

Symmetry Plus

ДОДАТКОВІ ПОСЛУГИ

Юридичні послуги

Ведення бізнесу потребує регулярної юридичної підтримки. Симетрія Плюс пропонує допомогу у роботі з договорами, вирішенні спорів, претензійній роботі, корпоративному управлінні, перевірці контрагентів, питаннях інтелектуальної власності та ін.

Управлінський облік

Хочете підвищити ефетивність бізнесу? Спробуйте управлінський облік від Симетрії Плюс: визначення прибуткових та збиткових напрямків діяльності підприємства, пошук внутрішніх ресурсів, прогнозування касових розривів, розрахунок точки беззбитковості тощо.

Оптимізація податків

Правильне податкове планування від досвідчених спеціалістів Симетрії Плюс дозволить законно зменшити податкове навантаження Вашого бізнесу, як в цілому по підприємству, так і за окремими угодами або проектам.

Митно-брокерські послуги

Далеко не на кожному підприємстві є досвідчений фахівець, який здатен якісно виконувати функції агента с митного оформлення. Як результат, компанія ризикує втратити цінний час та отримати штрафні санкції. Тому допомога експертів у цій сфері – невід’ємна складова успішного бізнесу.

Symmetry Plus

Новини та події

2022-06-22

Призупинення дії трудового договору в умовах воєнного стану

Війна диктує нові правила. В трудові відносини було внесено нове для України поняття – призупинення дії трудового договору.

2022-05-25

Відновлення реєстрації ПН

27 травня вступає в дію Закон №2260. Ним передбачено багато змін для платників ПДВ щодо реєстрації ПН та РК за минулі місяці війни та у майбутніх звітних…

2022-05-11

Трудові відносини під час війни

24 березня 2022 р. набрав чинності Закон України № 2136 «Про організацію трудових відносин в умовах військового стану». Він встановлює нові правила організації…

ВСІ НОВИНИ

Symmetry Plus

Наші контакти

Ми раді обговорити Ваші проекти та запропонувати ефективні рішення. Зв'яжіться з нами за номером телефону, поштою або у месенджерах.